Η Εταιρεία μας δεν αναγνωρίζει επιστροφές των προϊόντων καθώς αυτές δεν γίνονται αποδεκτές σε καμία περίπτωση σύμφωνα με το άρθρο 3ιβ – Νόμος 2251/1994 όπως αυτός τροποποιήθηκε δυνάμει του Νόμου 4933/2022 που αφορά προϊόντα τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν, προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής. Επιπλέον, η επιχείρηση δεν φέρει καμία ευθύνη στην περίπτωση που το προϊόν έρθει σε εσάς έχοντας υποστεί υλική βλάβη (π.χ. σπάσιμο συσκευασίας).
Στην περίπτωση που από σας αποσταλεί λάθος παραγγελία τότε η επιχείρησή μας αναλαμβάνει όλο το κόστος αποστολής της επιστροφής και το κόστος αποστολής της σωστής παραγγελίας. Θα πρέπει ακόμη να προηγηθεί επικοινωνία μέσω e-mail στο info@sidifresh.gr για να σας δοθούν οδηγίες που αφορούν την επιστροφή. Αν δεν υπάρχει διαθέσιμο το ανάλογο προϊόν που επιθυμείτε, τότε σας δίνετε η επιλογή αγοράς προϊόντος ίσης αξίας ή επιστροφής των χρημάτων σας. Επίσης, απαραιτήτως θα πρέπει το προϊόν που επιστρέφεται να συνοδεύεται με όλα τα έγγραφα του με τα οποία παραλήφθηκε (π.χ. απόδειξη λιανικής πώλησης ή τιμολόγιο και δελτίο αποστολής).
Η Εταιρεία μας διαθέτει πολιτική εγγύησης των προϊόντων της για δύο χρόνια εφόσον αυτά δεν έχουν ανοιχθεί ή χρησιμοποιηθεί . Δεν είμαστε υπεύθυνοι για οποιαδήποτε ζημιά μπορεί να συμβεί από φυσιολογική φθορά, κακή χρήση και καταστροφή κατά την αφαίρεση των ετικετών.